Технологія формувального оцінювання

«Якщо уявити учнів в образі рослин, то зовнішня (підсумкова) оцінка, прийнятна для традиційного навчання, – це процес простого вимірювання їх зросту. Результати вимірювань будуть цікавими для порівняння та аналізу, але вони самі по собі не впливають на ріст рослин. Формувальне оцінювання, навпаки, схоже на підживлення і полив рослин. Тим самим безпосередньо впливає на їх ріст»

Цит. за Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П. 
Формувальне оцінювання: від теорії до практики // 
Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах.
 - 2013. - № 6. - С. 45-57





Рекомендовані джерела:





Вебінар Н.Морзе «Формувальне оцінювання на уроках інформатики 5-го класу - бути чи не бути?» (вересень 2014 для Образовательной галактики Интел в Украине)
Наталія Морзе, член-кореспондент НАПН України, доктор педагогічний наук, професор, проректор з інформатизації начально-наукової та адміністративної діяльності Київського університету імені Б.Грінченка



Для бажаючих більш детально ознайомитися із технологію формуючого оцінювання, пройти навчання з теми пропонуємо пройти Курс Intel® Методы оценивания в классе XXI века (Элементы)





ЦЕ ЦІКАВО!


Джон Коллик. Старший образовательный консультант компании Promethean
VI Международная педагогическая научно-практическая конференция «Полимедийные технологии -- инструмент педагога XXI века». Тверь. 08.07.2014


Практика запровадження технології:



Немає коментарів:

Дописати коментар