Кейс-технології


Гарвардська школа бізнесу подає таке визначення кейс-методу: “Метод навчання, за яким студенти та викладачі беруть участь у безпосередньому обговоренні ділових ситуацій та задач. Ці кейси, зазвичай, підготовлені в письмовій формі та сформульовані, виходячи з досвіду реальних людей, що працюють у сфері підприємництва, читаються, вивчаються та обговорюються студентами. Вони є основою для проведення бесіди, дискусії в групі під керівництвом викладача. Тому кейс-метод є одночасно і особливим видом навчального матеріалу, і особливим способом використання цього матеріалу в навчальному процесі.”


Кейс - технологии (Е.Советова)

РЕКОМЕНДОВАНІ ДЖЕРЕЛА
Кандидат педагогічних наук, викладач Одеського інституту МАУП визначає суть і цінність,   переваги кейс-методу, пропонує своє бачення використання технології на прикладі занять із студентами, розглядає умови, які необхідно створити для її ефективного використання. 
Викладач коледжу визначає принципові особливості технології, пропонує варіанти використання кейсів при вивченні правознавства, зокрема при вивченні норм трудового права.

    Стаття містить короткий екскурс в історію кейс-технології, детальну її характеристику, рекомендації щодо проведення навчального заняття з використанням кейсів, варіанти формування їхнього складу з урахуванням вікових особливостей, рівня навчальних цілей тощо.
    Вчитель історії та правознавства Козелецької гімназії №1 узагальнила власний досвід використання кейс-технології, поділилася напрацюваннями, ознайомила з власними підходами на прикладі кейсів з тем "Юридична відповідальність", "Право на освіту", "Трудове право. Прийняття на роботу" та ін. (Відео-запис майстеркласу на конкурс "Учитель року-2015" за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=_v2FcV9wlbY)
    Шкільний учитель російської школи надає приклад використання кейс-методу при вивченні теми "Право на освіту" (курс суспільствознавства)

    Немає коментарів:

    Дописати коментар