"За даними Інституту гігієни і медичної екології НАМН України та Харківського інституту здоров’я підлітків, 70% дітей народжуються від хворих матерів, на 1000 здорових дітей - 23 дитини з вадами розвитку, а майже 45% дітей дошкільного віку мають хронічні захворювання.
За період навчання в школі здоров’я дітей значно погіршується. Зокрема, зір слабшає у три рази, слух - у 1,3 рази; постава – в 4,6 разів; сколіоз – у 15 разів: хвороби нирок частішають – у 1,5 % разів; органів травлення – у 2,5 разів; стан нервової системи погіршується у 2 рази (треба зважити ще й на те, що кожна третя дитина народжується з різними відхиленнями у розвитку нервової системи); хвороби ендокринної залози частішають у 2,5 рази.
За останні 20 років у 1,5 рази почастішали хронічні захворювання, які спостерігаються майже у 60 % учнів".
З електронного збірника матеріалів
Всеукраїнської науково-пошукової конференції
“Здоров’яспрямована діяльність навчального закладу
в умовах превентивного виховного середовища” (Київ, 2012)
Здоров'язберігаючі технології на уроках історії from Irina Samoylova
Рекомендовані матеріали:
Рекомендовані матеріали:
- С.Бакал Програма "Школа спряння здоров'ю"
- Здоровьесберегающие технологии в детском саду (матеріали сайту ДНЗ №11 м.Сімферополь)
- Костенко Л.В. Здоровьесберегающие технологии в школе
- Голобородько Н. В. Здоровьесберегающие технологии в образовании [Текст] / Н. В. Голобородько // Актуальные вопросы современной педагогики: материалы IV междунар. науч. конф. (г. Уфа, ноябрь 2013 г.). — Уфа: Лето, 2013. — С. 82-85.
- Добірка фізкультхвилинок різної тематики на сайті "Вчитель вчителю, учням та батькам"
Немає коментарів:
Дописати коментар